Shop Mobile More Submit  Join Login
Brother Dear - Walk the Plank by surrenderdammit Brother Dear - Walk the Plank by surrenderdammit
Okay so....idek. this is a really crappy doodle, I'll be making more quality ones when I'm not just finished with an essay and sipping white wine watching Never Mind The Buzzcocks.

so, uh. yeah.


FOR ALL BROTHER DEAR ART, go here---> [link]

art (C) surrenderdammit
Sherlock (C) BBC, ACD
Add a Comment:
 
:iconsaskatchewanstardust:
SaskatchewanStardust Featured By Owner Apr 6, 2012
PIRATE KIDLOCK SAHFDSILGT DEAD

WHY DO ALL MY COMMENTS ON YOUR PICTURES INVOLVE LOTS OF CAPS AND INCOHERENT STRINGS OF LETTERS AND NUMBERS FROM POUNDING MY HANDS ON THE KEYBOARD??? I DONT KNOW

BUT THIS

IS BEAUTIFUL

DSFIHIUOFLHIUSDLGUSDGHDSSYFS
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Apr 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
FFF MY FAV THING OMG <333

AND WELL IDK BUT I SURE DON'T MIND 8D

AND THANK YOU OMG, SO KIND <333 I'm glad you like it!! :D :heart:
Reply
:iconsaskatchewanstardust:
SaskatchewanStardust Featured By Owner Apr 14, 2012
I bloody adore it <3

and you <3

platonically <3

these hearts are platonic hearts <3

no need for a restraining order <3
Reply
:iconzevbaldwin:
zevbaldwin Featured By Owner Mar 8, 2012
Adorable!
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you! :D
Reply
:iconcrystal-magic13:
Crystal-Magic13 Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Writer
Aww! XD It's sweet! lol.
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
hehe thank you! :D glad you like it :)
Reply
:iconalessavamp:
AlessaVamp Featured By Owner Feb 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
aawww so cute ^^
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Feb 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you :D :heart:
Reply
:iconalessavamp:
AlessaVamp Featured By Owner Feb 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
welcome :)
Reply
:iconcarryphoenix:
CarryPhoenix Featured By Owner Feb 10, 2012  Hobbyist General Artist
Tee hee, Mycroft looks like Captain Hook here!
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Feb 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
he does indeed! :D haha I've sorta wanted to do a Pan/Sherlock, but...yeah. lol 8,D
Reply
:iconcarryphoenix:
CarryPhoenix Featured By Owner Feb 29, 2012  Hobbyist General Artist
*snort* Pfffff... Gosh, that would be a hilarious crossover!
Reply
:icongatergirl79:
Gatergirl79 Featured By Owner Jan 23, 2012  Hobbyist General Artist
Soooo Cute :heart:
:rofl: Love it.
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww thanks! :D
Reply
:icongatergirl79:
Gatergirl79 Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist General Artist
Your most welcome. :heart:
Reply
:iconkaidarknight:
KaiDarknight Featured By Owner Jan 21, 2012  Hobbyist General Artist
lol! XD cute
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
thank you! :D
Reply
:iconkaidarknight:
KaiDarknight Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist General Artist
you're welcome :D
Reply
:iconnemesis12:
Nemesis12 Featured By Owner Jan 20, 2012
D'aww...so cute.
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
hehe thanks! :D
Reply
:iconnemesis12:
Nemesis12 Featured By Owner Jan 24, 2012
You're welcome.
Reply
:iconwingedtigresscaz:
wingedtigresscaz Featured By Owner Jan 20, 2012
:iconiloveyoutooplz:
It's so cute!
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww thank you! :D
Reply
:iconyaoiyurifangirl13:
YaoiYuriFanGirl13 Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist General Artist
xD Niiice.
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
thanks! :D
Reply
:iconred-winged-angel:
red-winged-angel Featured By Owner Jan 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
D'aww...!!! :squee:
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
hehe thanks!! :D
Reply
:iconred-winged-angel:
red-winged-angel Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Welcome!
Reply
:iconjadefyres-freedom:
jadefyres-freedom Featured By Owner Jan 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOVE IT.
I'm squealing at all the adorable. THOSE BOOTS. ARE TOO BIG FOR HIM. AND I LOVE IT. I don't even know. :heart:
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww thank you! glad you like it! :D hehe YES HE'S LIKE DROWNING IN THEM LOL <333
Reply
:iconjadefyres-freedom:
jadefyres-freedom Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Why the hell are you so bloody awesome. I have no idea. You just kind of are.
Reply
:iconpurrtyface:
PurrtyFace Featured By Owner Jan 19, 2012
adorkable.


Pirates are so cool.
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
baw thanks! :D

and yes they are! ^^
Reply
:iconpurrtyface:
PurrtyFace Featured By Owner Jan 30, 2012
darn straight :L

welcomes.
Reply
:iconshizuka-ame:
Shizuka-Ame Featured By Owner Jan 19, 2012
OH MY ACTUAL FUCKING GOD, THIS IS SO ADORABLE. Baw! Just... them playing pirates and Mycroft playing along with it and just even smaller baby!Sherlock, BAW. :heart: :heart:
Reply
:iconsurrenderdammit:
surrenderdammit Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL THANK YOU DARLING!! <333 and yes omg I am so obsessed with this idea lol 8,D also secretly thinking that grown!Sherlock totally has a TOP SECRET love for the Pirates of the Caribbean movies and a slight crush on Captain Sparrow lololol
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 19, 2012
Image Size
835 KB
Resolution
1280×1511
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,515
Favourites
141 (who?)
Comments
36
×